- Erhverv

Imødekom dine kunder med Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 er et intelligent virksomhedsprogram, som befinder sig i skyen. Microsoft 365 kombinerer CRM- og ERP-systemer og laver derfra et helt nyt program. Din virksomhed kan derfor få skræddersyet deres helt eget program, som kan administrere funktionerne i virksomheden. Det kan eksempelvis være kundeservice, salg, drift, markedsføring og økonomi. Med et skræddersyet program er det personligt og mere produktivt, da det er tilpasset lige netop din virksomhed.

 

Sådan starter du med Microsoft Dynamics 365

Hvis du er interesseret i at få flere informationer, er der nedenfor beskrevet, hvilke fordele der er ved at kunne skræddersy og tilpasse dit eget program efter din virksomhed. Programmet kan tilpasses både efter, hvilken type virksomhed du har og dermed, hvor mange medarbejdere og afdelinger du har. Det kan variere, hvor stor en udgave du skal starte med alt efter, hvad jeres behov er:

 

  • Start med det, som du har brug for i dit program, så kan du vokse i dit eget tempo i skyen
  • Styrk dine medarbejdere med produktivitetsværkstøjer, som optimerer virksomheden
  • Dine medarbejdere kan skabe optimale resultater med intelligens, som bliver integreret i deres arbejde. Dermed bliver dine medarbejdere guidet til at være mere produktive og vil selv få mere ud af deres arbejde
  • Udvid til enhver tid din platform med apps, det er et meget fleksibelt program, som du hele tiden kan bygge mere på

 

Du kan læse meget mere om fordele og opbygning ved at klikke ind på www.alfapeople.com.

Hvilken udgave du skal vælge?

Der findes to udgaver, som hedder Business og Enterprise. Fælles for alle Microsoft Dynamics 365 programmer er, at de har indbygget både indsigter og intelligens, der er forudsigelig. Derudover vil arbejdsprocesserne blive optimeret i alle programmerne.

 

  • I Business-udgaven er der mulighed for at have 10-250 medarbejdere tilknyttet og indeholder finans-, salgs- og marketingprogrammer.

 

  • I Enterprise-udgaven er der mulighed for at have 250+ medarbejdere tilknyttet, derudover er der også tilknyttet tillægsprodukter, som hedder Dynamics CRM online- og Dynamics AX-produkter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *