- Erhverv

Køb et hovednummer til virksomheden

I et firma, der arbejder med kundekredse, er der typisk ikke noget vigtigere end kommunikationsmulighederne og -kompetencerne ift. disse kunder. Der skal bl.a. være styr på, at der kan ringes op til virksomheden og uden problemer ske en omstilling til den mest relevante medarbejder.

Et bedre overblik

I har stensikkert allerede styr på det med kommunikationen og opringningerne i forvejen, men hvis I kunne opdatere jer yderligere, lyder det måske ikke som verdens hidtil dårligste idé? Det er kun jer, der ved, hvordan I, i øjeblikket håndterer opkald til og fra virksomheden med kunder. Dog er der ikke kun jer, der konsistent forsøger at optimere metoderne. Hvis I for tiden kører med et system, hvor jeres medarbejdere foretager opkaldende via egne, private telefonnumre, vil det gøre gavn for alle, at I køber et firma telefonnummer. Med et firmatelefonnummer, hvorfra samtlige af firmaets opkald foretages, vil de alle blive rapporteret på et samlet sted. Så vil I ikke have problemer med at undersøge bestemte opkald. I vil derimod opleve en helt ny form for overskuelighed i systemet. Hvis det er jeres ønske at forbeholde firma telefonnummeret en specifik afdeling af opkald, kan der med visse systemer være mulighed for at give adgang til selv at vælge, via hvilket nummer(privat eller firma telefonnummer) et givent opkald skal foretages fra.

En hurtig omstilling

Nogle gange har en kunde talt med en bestemt medarbejder, som derfra er den med det bedst kvalificerede indblik i omfanget af kundens ønsker og/eller spørgsmål. Da vil det ganske logisk give mest mening, at kunden ved gentagen opringning, får den samme medarbejder i røret anden gang. Det kan et firma telefonnummer også give mulighed for at gøre lettere. Man kan nemlig købe sig til, at omstillingen foregår gnidningsfrit. Det vil både behage jer, da det vil spilde mindre af jeres tid, men også kunden vil tilfredsstilles.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.